Володіння англійською мовою в наш час уже не є дивиною, скоріше – нормою і навіть вимогою, яка диктує нам світ. Знаючи це, батьки намагаються дати своїм дітям добре знання іноземної мови. Звісно, починати ніколи не пізно. Однак буде набагато краще, якщо дитина почне знайомство з англійською в ранньому віці.
Який вік вважати оптимальним? Мабуть, це питання немає однозначної відповіді, в усіх цей вік різний. Але якщо ваш малюк вже вміє розмовляти і будувати нескладні фрази рідною мовою – то вже час задуматися над вивченням іноземної.
Безумовно, не потрібно мучити дворічного малюка півторагодинними уроками. У цьому віці все навчання потрібно побудувати на грі. Чим цікавіше дитині грати, тим більша ймовірність, що знання швидше засвояться.
Перше, про що треба подумати, це добрий педагог. Це має бути не просто людина зі знанням мови, але, перш за все, фахівець, знайомий із дитячою психологією та особливостями раннього розвитку. Потрібно розуміти, що двох занять на тиждень із групою недостатньо. Необхідно займатися з дитиною вдома щодня – звичайно, якщо ви хочете досягти високих результатів.
У ранньому вивченні мов дитиною чудово те, що мозок лише розвивається, отже, обсяги засвоюваної інформації величезні, хоч дитина і може поки аналітично підійти до мови.
Найголовніше – це мовне середовище. Створити її можна такими способами:
1) Спілкуйтесь з дитиною англійською! Кожен день! Запитуйте у малюка, як називаються ті чи інші предмети, називайте кольори англійською і т.д. Нехай рутинні фрази, на кшталт «Доброго ранку», «Як справи» тощо. також періодично вимовляються іноземною.
2) Пісні або аудіоказка. Прекрасно, якщо дитина з дитинства чутиме англійську мову не тільки від батьків і педагога, а й безпосередньо від носіїв, хай і не наживо.
3) Починаючи з двох років, можна дивитися мультфільми англійською мовою. І нехай дитині будуть незрозумілі слова чи конструкції – він легко зможе зорієнтуватися за мовною ситуацією.
4) З певного віку також має сенс вводити інтерактивні ігри на комп'ютері – вони не тільки зміцнять знання, але також розвинуть увагу та пам'ять.
5) І останнє – але дуже важливе – це спілкування з носієм мови. Якщо ви виїжджаєте за кордон, дозвольте дитині поспілкуватися з оточуючими її людьми, чи то дітьми, чи дорослими. Тоді у дитини назавжди відкладеться розуміння того, для чого їй потрібна мова.
м. Дніпро, вул. Абхазька, 2
м. Дніпро, вул. Калинова, 21
м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 78
м. Дніпро, Героїв, 12
м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 26/28
м. Харків, вул. Героїв Праці 28
(068) 217-44-89